Reklamační řád
Děkujeme za Váš nákup na nopedals.cz. Doufáme, že jste s nákupem spokojeni. V případě, že s nákupem nejste z jakéhokoliv důvodu zcela spokojeni, můžete nám jej vrátit pouze za plnou náhradu. Níže naleznete další informace o našich zásadách vrácení.
VRÁCENÍ
Všechny výnosy musí být označena poštovním razítkem do čtrnácti (14) dnů od data nákupu. Všechny vrácené položky musí být v novém a nepoužívaném stavu a musí být připojeny všechny původní značky a štítky.
PROCES VRÁCENÍ
Chcete-li položku vrátit, obraťte se na zákaznický servis na adrese [email protected], abyste získali číslo autorizace vrácení zboží (RMA). Po přijetí čísla RMA bezpečně vložte položku do původního obalu a položka/položky a číslo objednávky a pošlete nám reklamaci na adresu:
COMPLETIO SP. Z O.O., Ul.
Fuga LT UAB ORDERS
Attn: Returns
ul. Jędrzejowska 47
93-636, Łódź
Polsko
Vezměte prosím na vědomí, že budete zodpovědní za veškeré náklady na vrácení zboží. Důrazně doporučujeme, abyste poštou vrátili zásilku sledovatelných metodou.
NÁHRADY
Po přijetí reklamace a následné kontrole stavu vaší položky, zpracujeme vrácení zboží. Zpracování vrácení produktu může trvat nejméně čtrnáct (14) dní od jeho přijetí. Vrácení platby může trvat 1 – 2 fakturační cykly, dokud se zobrazí na vašem výpisu z kreditní karty, v závislosti na společnosti vydávající kreditní karty. Po zpracování vašeho vrácení vás budeme informovat e-mailem.
VÝNIMKY
Tyto položky nelze vrátit:
● Elektronika
Pokud jde o vadné nebo poškozené výrobky, kontaktujte nás na zákaznickém servisu níže a domluvte si vrácení peněz, případně výměnu.
OTÁZKY
Pokud máte jakékoli otázky týkající se našich pravidel pro vrácení zboží, kontaktujte nás na této adrese:
+37062264120
[email protected]
Poslední aktualizace 1. ledna 2021