DORUČENÍ A VRÁCENÍ


DORUČENÍ


Trvání doručení zásilkovýma službami.

90% objednávek uskutečněných před 15:00 (UTC + 1) jsou doručeny do 2 pracovních dny.

KrajinaDPD doručení P/D*Doručení poštou inpost P/D*
 Česká republika2 
 Německo2 
 Polsko11
 Slovensko2 


*P/D – Pracovních dnů

Cena doručení je vypočtena na stránce pokladny, cena závisí od adresy, kam má být zásilka doručena.

FUGA LT UAB (“my” a “nám”) je správce (https://nopedals.cz/) (“Webstránky”). Uskutečněním objednávky prostřednictvím této Webstránky, souhlasíte s pravidly níže. Tato pravidla zajišťují, aby obě strany si byly vědomy a souhlasili se vzájemnou ochranou při zprostředkování obchodu a stanovit očekávání týkající se našich služeb.

1. Obecné

Dostupnost na skladě. Snažíme se na naší webové stránce udržovat přesný počet kusů na skladě, avšak občas může dojít k nesrovnalosti ve skladu a nebudeme schopni odeslat všechny vaše položky nákupu ihned. V takovém případě vám odešleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovat ohledně toho, zda byste raději chtěli počkat na doplnění nedosažitelnosti položky, nebo zda chcete, abychom vám vrátili peníze.

2. Ceny doručení

Cena za doručení se vypočte při platbě na základě hmotnosti, rozměrů a místa, kam mají být doručeny položky, podle adresy v objednávce. Cena za doručení se započítá do celkové částky za objednávku.

Tato cena bude konečnou částkou nákladů za doručení k zákazníkovi.

3. Vrácení

3.1 Vrácení, z důvodu změny názoru

FUGA LT UAB s radostí potvrdí vrácení, z důvodu změny názoru, pokud je žádost o vrácení zaregistrována do 14 dnů od přijetí objednávky a je vrácena v originálním balení, nepoužitá a ve stavu možného dalšího prodeje.

Cena zpětného poštovného bude hrazena na náklady zákazníků a bude si muset zajistit vlastní zpětné doručení.

Po přijetí vrácené objednávky se zpracuje platba tak, že cena objednávky se přemění na kredity pro příští nákup. Po zpracování vás budeme informovat e-mailem.

(FUGA LT UAB) vrátí hodnotu vráceného zboží, ovšem nevrátí peníze za jakékoliv poštovné.

3.2 Reklamace

FUGA LT UAB s radostí vyřídí všechny platné reklamace, pokud bude reklamace podána do 90 dnů od doručení.

Zákazníci budou povinní zaplatit předem cenu za zpětné doručení, avšak peníze za poštovné vám vrátíme po úspěšném uplatnění reklamace.

Po přijetí položek na reklamaci můžete očekávat, že společnost FUGA LT UAB zpracuje vaši reklamaci do 7 dní.

Pokud je reklamace akceptována, obdržíte možnost rozhodnout pro:

(a) vrácení peněz způsobem, kterým jste platili

(b) vrácení peněz poukazem na další nákup

(c) výměnu předmětu (pokud je na skladě dostupný)

4. Pravidla doručení

4.1 Doba přepravy v rámci země

Obecně, doručení v rámci země jsou v přepravovány 1–5 dní

4.2 Doba mezinárodní přepravy

Obecně, objednávky doručované mezinárodně jsou přepravovány 4–22 dní. Tento čas se velmi liší na přepravci, kterého jste si zvolili. Jsme schopni vám poskytnout přesnější odhad, když vybíráte dopravce u pokladny.

4.4 Změna adresy doručení

Objednávky uskutečněné před 15:00 – SELČ (UTC + 1) budou odeslány v tentýž den, nebo v rámci dalšího pracovního dne.

Naše sklady pracují od Pondělka do Pátku během běžných pracovních hodin, kromě státních svátků, kdy jsou sklady zavřené. V případě těchto výjimek se snažíme zajistit, aby zdržení objednávky bylo minimální.

4.4 Změna adresy doručení

V případě žádosti o změnu adresy doručení, jsme schopni tak učinit kdykoliv, pokud již zásilka nebyla odeslána.

4.5 P.O. box Doručení

FUGA LT UAB doručí na P.O. box adresu jedině prostřednictvím poštovního doručení. Nejsme schopni poskytnout služby kurýrů na tyto adresy.

4.6 Předmět není skladem

Pokud předmět již není na skladě, zrušíme a vrátíme peníze za tento předmět a odešleme zbytek objednávky.

4.7 Prodloužení času doručení

Pokud čas doručení překročí předpokládaný čas, prosím kontaktujte nás, abychom mohli vyšetřit danou situaci

5. Sledování upozornění

Po odeslání objednávky zákazníci obdrží odkaz na sledování, pomocí kterého budou moci sledovat stav své zásilky na základě nejnovějších aktualizací poskytovaných poskytovatelem přepravy.

6. Zásilka byla poškozena během přepravy

Pokud zjistíte, že zásilka byla poškozena během přepravy, pokud je to možné, prosím odmítněte probrat zásilku od kurýra a kontaktujte zákaznické služby. Pokud byla zásilka doručena, aniž jste byli přítomni, kontaktujte prosím zákaznický servis a postupujte podle dalších pokynů.

7. Clo a dane

7.1 Daň z prodeje

Daň z obratu již byla uplatněna na cenu zboží uvedenou na webové stránce

7.2 Dovozní cla a daně

Při příjezdu do cílové země může být třeba zaplatit dovozní clo a daně za mezinárodní zásilky. To se v jednotlivých zemích liší a není přesně definováno, musíte si být vědomi těchto potenciálních nákladů dříve, než u nás uděláte objednávku.

Pokud po příjezdu do cílové země odmítnete zaplatit clo a daně, na náklady zákazníka se vrátí zboží v nezadefinovanej podobě a zákazník dostane náhradu za hodnotu zaplaceného zboží, od níž se odečítají náklady na zpětnou přepravu. Náklady na počáteční odeslání nebudou vráceny.

8. Zrušení

Pokud si to rozmyslíte dříve, než dostanete objednávku, jsme schopni přijmout zrušení kdykoliv před odesláním objednávky. V případě již odeslané objednávky, si přečtěte naše zásady vrácení peněz.

9. Pojištění

Balíky jsou pojištěny pro případ ztráty a poškození až do výše stanovené kurýrem.

9.1 Postup při přepravě poškozeného balíku

Jakmile kurýr dokončí prošetření nároku, zpracujeme vrácení peněz nebo výměnu peněz.

9.2 Proces pro balík ztracený při přepravě

Vrácení peněz nebo výměnu produktu zpracujeme, jakmile kurýr provede šetření a zjistí označí zásilku za ztracenou.

10. Zákaznický servis

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se služeb zákazníkům, pošlete nám e-mail na adresu: info@nopedals.cz


REKLAMAČNÍ ŘÁD


Poslední aktualizace 1. ledna 2021

Děkujeme za Váš nákup. Doufáme, že jste s nákupem spokojeni. V případě, že s nákupem nejste z jakéhokoliv důvodu zcela spokojeni, můžete nám jej vrátit pouze za plnou náhradu. Níže naleznete další informace o našich zásadách vrácení.

VRÁCENÍ

Všechny výnosy musí být označena poštovním razítkem do čtrnácti (14) dnů od data nákupu. Všechny vrácené položky musí být v novém a nepoužívaném stavu a musí být připojeny všechny původní značky a štítky.

PROCES VRÁCENÍ

Chcete-li položku vrátit, obraťte se na zákaznický servis na adrese info@nopedals.cz, abyste získali číslo autorizace vrácení zboží (RMA). Po přijetí čísla RMA bezpečně vložte položku do původního obalu a položka/položky a číslo objednávky a pošlete nám reklamaci na adresu:

COMPLETIO SP. Z O.O., Ul.
Fuga LT UAB ORDERS
Attn: Returns
ul. Jędrzejowska 47
93-636, Łódź
Polsko  

Vezměte prosím na vědomí, že budete zodpovědní za veškeré náklady na vrácení zboží. Důrazně doporučujeme, abyste poštou vrátili zásilku sledovatelných metodou.

NÁHRADY

Po přijetí reklamace a následné kontrole stavu vaší položky, zpracujeme vrácení zboží. Zpracování vrácení produktu může trvat nejméně čtrnáct (14) dní od jeho přijetí. Vrácení platby může trvat 1 – 2 fakturační cykly, dokud se zobrazí na vašem výpisu z kreditní karty, v závislosti na společnosti vydávající kreditní karty. Po zpracování vašeho vrácení vás budeme informovat e-mailem.

VÝNIMKY    

Tyto položky nelze vrátit:

     ●     Elektronika

Pokud jde o vadné nebo poškozené výrobky, kontaktujte nás na zákaznickém servisu níže a domluvte si vrácení peněz, případně výměnu.

OTÁZKY

Pokud máte jakékoli otázky týkající se našich pravidel pro vrácení zboží, kontaktujte nás na této adrese:
+37062264120 
info@nopedals.cz