Doprava a nejčastější dotazy


Doba doručení podle přepravce a země.
90% objednávek, uskutečněných před 15:00 hodin, jsou doručeny do 2 pracovních dní.

ZeměDPD doručení P/D*Doručení poštou inpost P/D*
 Česká republika2 
 Německo2 
 Polsko11
 Slovensko2 


*P/D – Pracovních dnů

Cena dopravy je vypočtena na základě zadané adresy na stránce pokladny.

Nejčastější dotazy

Kdy jsou objednávky odesílány?

Objednávky uskutečněné před 15:00 hodin budou odeslány v tentýž den, nebo v rámci dalšího pracovního dne. Naše sklady pracují od pondělí do pátku, kromě státních svátků, kdy jsou sklady zavřené. Snažíme zajistit, aby odeslání objednávky bylo co nejrychlejší.

Jaká je dostupnost na skladě?

Snažíme se na naší webové stránce udržovat přesný počet kusů na skladě, avšak občas může dojít k nesrovnalosti ve skladu a nebudeme schopni odeslat všechny vaše položky nákupu ihned. V takovém případě vám odešleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovat ohledně toho, zda byste raději chtěli počkat na doplnění nedosažitelnosti položky, nebo zda chcete, abychom vám vrátili peníze.

Jaká je doba přepravy v rámci ČR?

Doručení zásilek v rámci ČR je přibližně 1–5 dní. Zpravidla však 1-3 dny.

Jaká je doba mezinározdní přepravy?

Objednávky doručované mezinárodně jsou přepravovány 4–22 dní. Tento čas se velmi liší na přepravci, kterého jste si zvolili. Jsme schopni vám poskytnout přesnější odhad, když vybíráte dopravce u pokladny.

Mohu změnit adresu doručení, pokud jsem již objednávku odeslal?

V případě žádosti o změnu adresy doručení, jsme schopni tak učinit kdykoliv, pokud již zásilka nebyla odeslána. Prosím kontaktujte nás.

Doručení do P.O. box

Doručení do P.O. box není možné.

Co když není produkt skladem, ale já jsem již objednal?

Pokud produkt, který jste si objednali, již není na skladem, vyjmeme produkt z objednávky a vrátíme vám za něj peníze. Zbytek objednávky odešleme. Budeme vás o tom informovat a případně dohodneme jiný termín dodání nedostupného produktu.

Doba dodání je příliš dlouhá. Co mám dělat?

Pokud je předpokládaný čas doručení nestandardní, prosím kontaktujte nás, abychom danou situaci vyřešili.

Mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání objednávky obdržíte odkaz, pomocí kterého budete moci sledovat stav své zásilky na základě nejnovějších aktualizací poskytovaným dopravcem.

Zásilka byla během přepravy poškozena, co mám dělat?

Pokud zjistíte, že zásilka byla poškozena během přepravy, odmítněte zásilku od kurýra převztít a kontaktujte zákaznický servis. Pokud byla zásilka doručena, aniž jste byli přítomni, kontaktujte prosím zákaznický servis a postupujte podle dalších pokynů.

Mohu zrušit objednávku?

Pokud chcete objednávku zrušit dříve, než odešleme objednávku, jsme schopni objednávku ihned zrušit. V případě již odeslané objednávky, si přečtěte naše obchodní podmínky a postupujte podle vrácení zboží do 14-ti dnů.

Jsou balíky pojištěny?

Balíky jsou pojištěny pro případ ztráty a poškození až do výše stanovené kurýrem.

Jaký je postup při poškození balíku během přepravy?

Jakmile dopravce dokončí prošetření nároku, zpracujeme vrácení peněz nebo výměnu peněz.

Jaký je proces při ztrátě balíku při přepravě?

Vrácení peněz nebo výměnu produktu zpracujeme, jakmile kurýr provede šetření a zjistí označí zásilku za ztracenou.

Mám jinou otázku. Na koho se mohu obrátit?

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se služeb zákazníkům, pošlete nám prosím e-mail na adresu: info@nopedals.cz.