Doprava a nejčastější dotazy
Doba doručení podle přepravce a země.
90% objednávek, uskutečněných před 15:00 hodin, jsou doručeny do 2 pracovních dní.
Země | DPD doručení P/D* | Doručení poštou inpost P/D* |
Česká republika | 2 | |
Německo | 2 | |
Polsko | 1 | 1 |
Slovensko | 2 |
*P/D – Pracovních dnů
Cena dopravy je vypočtena na základě zadané adresy na stránce pokladny.
Nejčastější dotazy
Objednávky uskutečněné před 15:00 hodin budou odeslány v tentýž den, nebo v rámci dalšího pracovního dne. Naše sklady pracují od pondělí do pátku, kromě státních svátků, kdy jsou sklady zavřené. Snažíme zajistit, aby odeslání objednávky bylo co nejrychlejší.
Snažíme se na naší webové stránce udržovat přesný počet kusů na skladě, avšak občas může dojít k nesrovnalosti ve skladu a nebudeme schopni odeslat všechny vaše položky nákupu ihned. V takovém případě vám odešleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovat ohledně toho, zda byste raději chtěli počkat na doplnění nedosažitelnosti položky, nebo zda chcete, abychom vám vrátili peníze.
Doručení zásilek v rámci ČR je přibližně 1–5 dní. Zpravidla však 1-3 dny.
Objednávky doručované mezinárodně jsou přepravovány 4–22 dní. Tento čas se velmi liší na přepravci, kterého jste si zvolili. Jsme schopni vám poskytnout přesnější odhad, když vybíráte dopravce u pokladny.
V případě žádosti o změnu adresy doručení, jsme schopni tak učinit kdykoliv, pokud již zásilka nebyla odeslána. Prosím kontaktujte nás.
Doručení do P.O. box není možné.
Pokud produkt, který jste si objednali, již není na skladem, vyjmeme produkt z objednávky a vrátíme vám za něj peníze. Zbytek objednávky odešleme. Budeme vás o tom informovat a případně dohodneme jiný termín dodání nedostupného produktu.
Pokud je předpokládaný čas doručení nestandardní, prosím kontaktujte nás, abychom danou situaci vyřešili.
Po odeslání objednávky obdržíte odkaz, pomocí kterého budete moci sledovat stav své zásilky na základě nejnovějších aktualizací poskytovaným dopravcem.
Pokud zjistíte, že zásilka byla poškozena během přepravy, odmítněte zásilku od kurýra převztít a kontaktujte zákaznický servis. Pokud byla zásilka doručena, aniž jste byli přítomni, kontaktujte prosím zákaznický servis a postupujte podle dalších pokynů.
Pokud chcete objednávku zrušit dříve, než odešleme objednávku, jsme schopni objednávku ihned zrušit. V případě již odeslané objednávky, si přečtěte naše obchodní podmínky a postupujte podle vrácení zboží do 14-ti dnů.
Balíky jsou pojištěny pro případ ztráty a poškození až do výše stanovené kurýrem.
Jakmile dopravce dokončí prošetření nároku, zpracujeme vrácení peněz nebo výměnu peněz.
Vrácení peněz nebo výměnu produktu zpracujeme, jakmile kurýr provede šetření a zjistí označí zásilku za ztracenou.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se služeb zákazníkům, pošlete nám prosím e-mail na adresu: [email protected].